Читај ми!

Фејсбук свакодневно губи своје кориснике

По први пут у историји, „Фејсбук“ је почео да губи своје кориснике. Како се наводи у извештају за претходни квартал, после 18 година број корисника почео је да опада.

Од свог настанка Фејсбук бележи стални раст броја корисника. Током јануара месеца забележен је први пад броја корисника на глобалном нивоу. Због тога су акције на берзама пале за око 20 процената.

Број корисника „Фејсбука", у претходна три месеца 2021. године опао је за око пола милиона. Огроман пад акција, који је снизио тржишну вредност компаније, указује на то да корпоративна промена имена у Мети није била довољна да инвеститори забораве проблеме и скандале ове друштвене мреже.

Највећи губици забележени су у Латинској Америци и Африци. Подаци показују да је компанија изгубила око 20 одсто профита у том периоду.

Фејсбук губи милион корисника дневно и у Северној Америци. Проблем је што највећи део прихода компаније долази из Северне Америке.

Ипак, Фејсбук је и даље изузетно профитабилна компанија, остварује више новца од неких земаља чланица Европске уније.

Компанија „Мета" се поред губитка корисника суочава са транзицијом, такмичи се и са Тик-током, који има све више корисника.

Компанија "Фејсбук"  која је настала у студентској соби на Харварду 2004. године имала је за циљ да повеже свет преко интернета и друштвених мрежа.

Само током прошле године ова компанија је остварила профит од 40 милијарди долара, углавном од реклама.

субота, 04. мај 2024.
20° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се