среда, 23.09.2020, 15:00 -> 15:00
Извор: РТС, CNN
Тел Авив прави пут који бежично пуни батерије на електровозилима
Израелска престоница Тел Авив одлучила је да направи друмове који ће моћи бежично да пуне батерије на аутобусима јавног превоза, а у будућности и других возила.
Елетропутеви су део пилот програма који предводи оптшина Тел Авив у сарадњи са компанијом „Електреон“, која развија систем пуњења батерија електровозила док се крећу.
Први друм протезаће се мало мање од два километра, а елеткропут ће бити дугачак око пола километра.
Инфраструктура испод друма пуниће специјално опремљене аутобусе, а систем се састоји од бакарних намотаја постављених испод асфалта.
„Енергија ће бити преношена од електричне мреже у друмској инфраструктури до возила која преко ње прелазе“, кажу из компаније.
Што се аутобуса тиче, на поду возила биће постављени рисивери који ће енергију преносити директно до батерије.
Уколико пилот пројекат буде успешан, општина Тел Авива прошириће мрежу и користити електричне друмове широм града.
„Наш стратешки план борбе против климатских промена је поставио задатак смањивања загађења на листу приоритета. Уколико пилот пројекат буде успешан, заједно са министарством транспорта ћемо проширити мрежу у друге делове града“, истиче за Си-Ен-Ен градоначелник Рон Хулдаи.
Један од општинских челника за саобраћај Меитал Лехави рекао је да ће овим пројектом бити одстрањена потреба за станицама за пуњење и губитак времена док аутобуси чекају.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар