„Епл воч“ победио „своч“

“Apple Watch” био је најпродаванији "smartwatch" током протекле године, а неки сматрају да је потиснуо са тржишта чак и швајцарску индустрију сатова.

Компанија "Strategy Analytics", објавила је извештај у коме се наводи да је „Епл“ продао око 31 милион сатова у 2019. години, што је за трћину више у односу на претходну годину.

Швајцарска индустрија сатова, у оквиру које су брендови "Swatch" и "TAG Heuer", продала је око 21.1 милион сатова.

Компанија "Strategy Analytics",  је податке сакупила на основу извештаја које су доставили продајни партнери.

Швајцарски произвођачи, "Swatch" i "Tissot"  полако губе рат на тржишту паметних сатова, јер „Епл“, нуди бољи производ који је привлачнији млађим купцима који желе дигиталне уређаје, са бољим техничким карактеристикама и дизајном.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 08. јул 2025.
24° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом