понедељак, 06.02.2017, 11:46 -> 12:26
Извор: РТС, Mashable
„Фејсбук“ на нашим раскидима „дебело“ зарађује
Захваљујући статусима својих корисника, „Фејсбук“ врло добро зна када се окончавају везе, а ту чињеницу ће добро уновчити. Уз информације о раскидима емотивних веза, „Фејсбук“ упућује компаније на најбољи начин којим ће искористити сломљено срце својих корисника кроз циљане маркетиншке кампање.
Користећи алгоритме који прате понашање на највећој друштвеној мрежи на свету, Фејсбук усмерава одабране клијенте управо ка вашем профилу да би се постигла највећа маркетиншка зарада, пише Мешбл.
То није тајна, али не дешава се сваки дан да сам Фејсбук објави информације које указују на маркетиншки значајан период након раскида.
Особе које су окончале љубавну везу углавном не журе да врате свој статус у самце. Такође, након објављивања статуса по правилу следи агресивно посећивање Фејсбука.
Истраживачи тврде да је три четвртине корисника зависно од друштвене интеракције са пријатељима и породицом када желе да надокнаде време које су донедавно проводили са другом половином.
Дакле, коришћење Фејсбука значајно расте – и до четири пута више – у данима након раскида везе.
Оно што је преломно јесте да Фејсбук охрабрује компаније са којима сарађује да рекламама „бомбардују“ кориснике који су остављени или који су оставили донедавно најважнију особу у животу.
Фејсбук саветује клијентима да корисницима након раскида приступају на мобилним уређајима, јер ће у том периоду често проводити време сурфујући на интернету. Такође, препоручује се нуђење нових искустава јер особе које су изашле из љубавне везе желе да искусе оно што су пропустили или што до сада нису могли или смели.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар