„Фејсбук“ ће пратити које продавнице корисници посећују

Друштвена мрежа „Фејсбук“ на различите начине „уходи“ своје кориснике, а сада ће пратити и бележити које продавнице посећују.

Циљ Фејсбука је да праћењем посета продавницама, докажу клијентима да њихове рекламе заиста подстичу кориснике да их посећују и купују производе.

Праћење је неизбежно свима онима који имају уређаје са укљученом опцијом праћења локације, односно инсталирану Фејсбук апликацију.

Суштина је у томе да ће компаније моћи да прате колико често су људи изложени апликацијама базираним на Фејсбуку, посећивали њихове продавнице.

Ипак, треба напоменути да индивидуално праћење кретања неће бити могуће.

Нова могућност је већ тестирана, а имплементираће се у наредним месецима.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 08. јул 2025.
33° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом