Читај ми!

Сајам аутомобила – има ли разлога за сузе

„Место на коме мушкарци плачу“, слоган је Сајма аутомобила који je почео данас. Четвртак је био традиционални новинарски дан, када су представници седме силе могли да разгледају нове моделе. Изложен је и најскупљи модел икада представљен на нашим просторима - „мерцедес мајбах“ од 238.000 евра - разлог више за неку мушку сузу.

Велика је дилема да ли ће представници јачег пола више плакати за аутомобилима или хостесама које стоје поред њих. Злобници тврде да ће они са дебљим новчаником ипак избећи сузе, а кад се већ нађе за аутомобил од педесетак хиљада евра, лако се нађе и сапутник.

Углавном, наше хостесе лепше су и много млађе од женевских, па ће и куповина на сајму ићи лакше. На „Мерцедесовој“ вечери, која се традиционално одржава вече пре сајма за ВИП купце, било је већ интересовања за најскупљи аутомобил.

„Мајбах је, да подестимо купљен пре четири године, баш овде у Београду. Сада преговарамо са неколико купаца којима је дискреција загарантована и који стварно могу да плате цифру од 238.000 евра. Надам се да ћемо га до краја сајма и продати“, каже Јирген Зајерле из „Емили Фрај – Мерцедес Србија“.

Главни хит сајма је бескаматно кредитирање. То је начин да што пре престанете да плачете. Камата од нула одсто није маркетиншки производ лизинг кућа или банака. Да објаснимо, то остаје трошак купца који више плаћа аутомобил за цену камате.

„Камата је нешто што ће свака банка у наплатити а само је питање ко ће платити ту камату и да ли је она урачуната у цену. Углавном ту камату плаћају дилери“, каже Жељка Карић из „Сузуки Еуросумара“.

Сузе продаваца на овом салону нећемо видети, али први електрични аутомобил по цени од 35.000 евра сигурно хоћемо. Он иде на струју из утичнице и нема никакву субвенцију државе. Код Хрвата субвенција при куповини је 9.000 евра.

Међутим, они који важе за штедљивије, када чују колика је просечна потрошња на 100 километара, ипак ће имати разлога за сузе.

„Потрошња електричне енергије, изражена вредносно, за овај аутомобил износи свега 70 центи на 100 километара. То је, ако поредите са неким класичним аутомобилом са дизел агрегатом, десет пута мање“, каже Милан Дербогосијан.

Суза ће бити и због нове шкоде „суперб“, али и због два „реноа“ - „кађар“ и „еспас“. „Фијат“ има мађионичарски трик нови „500 икс“ а за оне који имају око 50.000 евра и нижи су од 180, ту је и спортска „алфа“.

Обични смртници на кредит моћи ће да купе веома повољно „пежо“, „опел“ и „сузуки“, а ако желе екслузиву могу да купе неки „ауди“. Од петка почиње плач на Београдском сајму који траје до 29. марта.

Улазница за плакање је 300 динара.

Број коментара 7

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 08. јул 2025.
20° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом