Читај ми!

Твитер огласи преко "Httpool"-а стижу у централну и источну Европу

"Httpool" је ангажован од стране Твитера као партнер у продаји огласног простора у централној и источној Европи. Брендови и маркетиншке агенције сада могу блиско да сарађују са локалним тимовима како би извукли највише из својих активности на Твитеру.

Земље подржане кроз ово партнерство укључују: Србију, Аустрију, БиХ, Бугарску, Хрватску, Ческу Републику, Македонију, Румунију, Словенију, Швајцарску и Украјину.

Твитер је директан, јаван, посвећен конверзацији и широко распрострањен. Платформа има више од 270 милиона активних корисника и користе је брендови широм света како би додатно упознали потребе постојећих клијената или досегли нову публику.

„Са више од 500 милиона твитова дневно, Твитер је дом разговора, са пријатељима или са неким кога не познајете из другог дела света. То је место где људи долазе како би открили шта се дешава у њиховом свету, а то чини Твитер одличним местом за приближавање брендова и њихових корисника“, изјавила је Кети Лампе, директор продаје за ЕМЕА регион у Твитеру.

„Компаније широм централне и источне Европе већ користе Твитер како би ослушнуле потребе клијената и себе природно позиционирале, зато смо и узбуђени због партнерства са 'Httpool'-oм које ће компанијама помоћи да користе Твитер оглашавање како би заокружиле ове напоре.“

Према истраживању компаније „Ниелсен“ спроведеном у Великој Британији, троје од петоро корисника Твитера прати најмање један бренд.

Чак 76 одсто људи на Твитеру су активни на мобилним уређајима, што даје оглашивачима савршену прилику да се обрате људима у покрету, у тренутку када је њихов садржај најрелевантнији. Такође, једна од три особе које су показале интересовање за активности неког бренда на Твитеру, наставиле су и са куповином тог бренда.

„Твитер је јединствен зато што је јаван и зато што се све одвија у реалном времену. То људима даје одличан начин да остану увек у контакту са свим темама које их интересују. Компаније из централне и источне Европе сада имају још бољи начин да се повежу са постојећим и потенцијалним клијентима око тих интереса, са правом поруком у правом тренутку. Ми смо поносни што ћемо радити са Твитером како би омогућули оглашавање у овом региону и радујемо се што имамо могућност да помогнемо компанијама да оснаже своје постојеће онлине заједнице, испричају своју причу, повећају лојалност и на крају повећају број препорука и продају“, каже Аљоша Јенко, оснивач и генерални директор компаније "Httpool".

Именовање "Httpool"-a као директног Твитеровог продајног партнера даје брендовима приступ свим производима, услугама и подршци која је доступна од стране Твитера.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 29. април 2024.
26° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво