четвртак, 22.05.2014, 11:39 -> 14:11
„Гугл“ скинуо „јабуку“ са трона
Титула највреднијег бренда већ годинама је била у рукама компаније „Епл“, али се сада њоме окитио „Гугл“, агенција Милвард Браун.
Америчком интернет џину вредност је од прошле године, када је претекао „Ај-Би-Ем“, порасла за 40 одсто. Вредност „Гугла“ сада износи 158,8 милијарди долара, а „Епла“ 147,8 милијарди долара.
Иначе, вредност првих 100 брендова на листи скочила је у односу на прошли годину за седам одсто и износи скоро три хиљаде милијарди долара.
„Мајкрософт“ је на четвртом месту након што му је вредност скочила чак 29 одсто.
У првих десет су се пласирали и „Мекдоналдс“, „Кока-Кола“, „Виза“, "AT&T", „Марлборо“ и „Амазон“.
Занимљиво, на листу сто највреднијих брендова први пут су ушли „Твитер“ и „Линкедин“, на 71. и 78. месту.
„Тенсенту“, кинеској друштвеној мрежи и сајту, највише је у прошлој години скочила вредност, чак 97 одсто. Осим њих, „Фејсбук“ (68 одсто), кинески претраживач „Баиду“ (46 одсто) и „Јаху“ (44 одсто) такође су на листи брендова са најбржим растом.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар