недеља, 17.03.2013, 08:18 -> 08:48
Хајди и хамбургер који заводи!
У рукама Хајди Клум хамбургер ланца ресторана брзе хране "Carl's Jr" постаје опасно средство за завођење! Реклама у којој се плавокоса лепотица бори са крупним залогајима најављује се као најврелија у историји прављења рекламних спотова о брзој храни.
Амерички ланац ресторана брзе хране "Carl's Jr" познат је по томе што има маркетиншки тим који без проблема може да убеди најтраженије глумице и манекенке да рекламирају њихове нове производе.
Одрина Петриџ, Падма Лакшми, Ким Кардашијан, Кејт Аптон само су неке од славних дама које су облизивале своје усне и заривале зубе у хамбургере испред камера.
Рекламе са витким лепотицама које се боре са крупним залогајима показале су се као добитна комбинација за ресторане који своју понуду базирају на разним врстама хамбургера.
Сада је стручни тим компаније отишао корак даље и одабрао највеће име манекенства које је до сада позивало љубитеље хамбургера да пробају најновији укус - Хајди Клум.
У складу са највећом звездом и реклама је најпровокативнија.
Призори Jim Beam Bourbon Burger-а у рукама 39-годишње плавокосе манекенке, према оцени бројних светских медија, а на основу фотографија и видео-материјала са снимања, биће „најврелији у историји прављења реклама за брзу храну".
„Да ли вас је икада завео хамбургер?", пита у клипу, у којем је приказано како је реклама снимана, лепа Хајди обећавајући да ће се гледаоцима и конзументима управо то десити...
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар