среда, 13.10.2010, 10:21 -> 11:36
Торбе и новчаници код „Тифанија“
Америчка компанија позната по изради врхунског накита, уз помоћ дизајнерског тандема Ламберсон-Труекс лансирала је колекцију модних комада од коже. Једноставних облика и малог броја детаља, торбе и новчаници сијају елеганцијом која је карактеристична и за друге производе са натписом „Тифани“.
Синоним за накит врхунске израде јесте „Тифани", али ће многи променити мишљење након што виде колекцију модног пратећег програма од коже.
Ричард Ламберсон и Џон Труекс су дизајнери којима је ова њујоршка компанија указала поверење за израду кожних модних детаља.
Дизајнерски тандем није изневерио очекивања америчке куће накита, чему је допринело и њихово претходно искуство са кожом у најпознатијим модним империјама „Гучију", „Келвин Клајну" и „Ралф Лорену".
„Тифанијева" колекција од коже обухвата торбе, новчанике, привеске и роковнике. Једноставни облици одражавају класику која је и до сада била карактеристична за ову америчку компанију.
Глатке ивице торби и мали број детаља омогућавају да љупкост и елеганција сваког комада дође до изражаја.
Вештом комбинацијом модерних дезена и ванвременске форме, врхунски дизајнери су успели да створе кожне торбе и новчанике који ће одговарати укусима великог броја клијената.
Међу моделима из кожне колекције могу се наћи, како комади који се могу носити у свакодневним приликама, тако и они ексклузивнији који носе прави дух „Тифанија".
Приметно је да колекцијом доминира тиркизна боја, а осим ње су заступљене и вечна црна, црвена, златна и љубичаста.
Посебан део колекције чине торбе од змијске коже у различитим бојама, као и оне са зебрастим шарама, па се може закључити да су дезени из животињског света још присутни у данашњим трендовима.
Љубитељима луксуза, који је синоним за „Тифани" марку, неће тешко пасти да за поједине торбе издвоје и по више хиљада долара, док су цене новчаника приступачније и могу се купити за нешто више од стотину долара.
У тренутним условима који владају на тржишту, веома је тешко за компанију која иначе није позната по торбама, да се пробије и докаже свој квалитет.
Знајући то, „Тифани" је ангажовао људе са искуством Ламберсона и Труекса, који су својим умећем, а уз дашак елеганције која је императив чувене компаније, привукли велику пажњу колекцијом торби и модних детаља.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар