У осмој деценији рекламира доњи веш „Келвина Клајна“

Седамдесеттрогодишња манекенка и глумица Лорен Хатон нашла се у новој кампањи за доњи веш куће „Келвин Клајн“ по имену "Lost in Translation", која укључује манекенке узраста од 18, све до 73 године.

За режију је задужена Софија Копола, а осим Хатонове, у новој кампањи појављују се и звезде попут Рашиде Џоунс, Маје Турман Хок, Натали Лав, Лауре Харијер и Кирстен Данст, које је редитељка лично изабрала, преноси Ројтерс.

Софија Копола је желела да представи „лежерне, паметне жене са 'нормалним' телима, са којима се многе припаднице нежнијег пола могу поистоветити“.

Лист Вог похвалио је кампању Lost in Translation (Изгубљени у преводу), истичући да „не би требало да постоји старосна граница у рекламама за доњи веш“. 

Лорен Хатон, једна од првих тзв. супермодела, а каријеру је отпочела шездесетих и седамдесетих година 20. века. Прошле године је учествовала на Миланској недељи моде.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 25. јул 2025.
35° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом