субота, 04.04.2015, 11:33 -> 18:19
Сениорке све чешће у првом плану
Некада незамисливе у моди, жене у зрелим годинама све чешће су на насловницама часописа. Сениорке избијају у први план – Џејмс Бонд девојка која је закорачила у шесту деценију. Да ли је реч о правој револуцији или тек маркетиншком трику?
Са седом косом и огромним црним наочарима, америчка књижевница и сценаристкиња Џоан Дидион је у 80. години ново заштитно лице луксузне марке „селин“, преноси Танјуг.
Најновија рекламна кампања дизајнерског двојца Долче и Габана добрим делом је посвећена италијанским бакама, поп дива Мадона са 56 година позира за модну кућу „Версаће“, а постарија глумица Моника Белучи ускоро ће постати најискуснија Џејмс Бонд девојка у историји франшизе.
Нема сумње: сиво, бело и боре су прави хит на филму и још већи у модној реклами. Постоји неколико разлога за то.
Наиме, западно становништво све више стари, а са њима и лице са насловница. Ту је и финансијски аргумент: скоро једина категорија која није осетила економску кризу су управо припадници трећег доба.
Готово половина потрошње домаћинстава је 2012. година отпадала на старије од 50 година. Тржиште сениора представља „средњорочно и дугорочно једну од најважнијих потрошачких група“, тврди Магдалена Кондеј, аналитичарка „Јуромонитор интернешнела“ (Euromonitor International).
У домену рекламе, избор зреле особе помаже у привлачењу пажње сениора.
„Тај приступ је најбоља опција када је реч о модним брендовима, а лепих, гламурозних и зрелих жена има на претек“, истакла је аналитичарка Кондеј.
Силвијан Дегунст, 56-годишња Францускиња која живи у Лондону, већ две године се бави манекенством. Радила је рекламе за неколико познатих компанија.
„Младе манекенке су јако лепе, али ми се с њима не такмичимо. Мислим да смо добра комбинација. Чинимо леп контраст. Интересантна је та мешавина“, изјавила је ова седокоса мршавица за АФП.
Силвијанова може да рачуна на дугу каријеру уколико буде следила пример Американке Кармен Дел'Орефиче која је са 83 године и даље активна.
„Постају све видљивије у свим сферама јавног живота. Полако напредује, али напредује", сматра 75-годишња њујоршка уметница Су Крејцман која говори чак о „револуцији старих дама“.
Силви Фабрегон, која руководи модним агенцијама „Мастерс“ и „Силвер“ у Паризу, тврди да су старије манекенке све траженије.
„Људима је дозлогрдило да 20-годишњакиње рекламирају креме против бора које немају“, навела је Силви.
Агенција „Мастерс“, основана 2005. године за жене старије од 40 година, данас има са 300 манекенки.
„Отворили смо је јер смо приметили да су се сениорке промениле“, објаснила је Силви Фабрегон, додајући да је 2012. године уследило отварање агенције „Силвер“ која окупља 30 бивших топ модела.
„Моја бака није никада носила фармерке, док моји родитељи никада из њих нису ни изашли... Постоји цела та генерација 1968. која је остарила, али и даље жели да троши, купује, буде лепа, млада, али не и да имитира младе“, истакла је Силви Фебрегон.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар