понедељак, 04.08.2014, 12:57 -> 16:37
Колтон Хејнс, ново лице „Дизела“
Млада звезда америчке хит серије „Стрела“ Колтон Хејнс, ново је заштитно лице бренда „Дизел“ у кампањи за сезону јесен/зима 2014.
Вратио се коренима!
Колтон Хејнс, двадесетшестогодишњи амерички глумац, направио је корак назад у каријери.
Али не у негативном смислу – некадашњи манекен, сада звезда серије „Стрела“ (Arrow), постао је заштитно лице бренда „Дизел“, тачније кампање за колекцију Николе Формичетија, за сезону јесен/зима 2014.
Колтон делује суперкул на овим фотографијама, сматра сајт Џаст џерд.
О сарадњи са Колтоном, коју је глумац најавио још у априлу, дизајнер Формичети каже: „Нова визија бренда је јака и за мушкарце и за жене. То је јединствена визија. Бирање манекена је важна ставка у 'Дизелу'. Као формирање неке нове врсте племена.“
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар