субота, 02.11.2013, 13:27 -> 13:59
Револуционарно и храбро, Индија у шоку!
Будући да су удовице и разведене жене у већем делу Индије дискриминисане, све је шокирала реклама индијске златаре "Tanishq", која промовише други брак. Ипак велики део јавности сагласан је да је реч о храбром потезу и напредном размишљању.
Реклама златаре "Tanishq" је сасвим нормална за већину људи, али не и за „конзервативце“ у Индији. Наиме, удовице и разведене жене у неким деловима Индије спадају у групу коју друштво често избегава. Због тога, када је поменута златара у реклами одлучила да промовише други брак, гледаоции су остали у шоку, преноси 24 сата хр.
Део Индијаца је „очаран“ рекламом, а многи тврде како је реч о „револуционарном“ и „неописиво храбром“ потезу, јер је у питању прва реклама у којој се други брак приказује као нешто нормално.
Наравно, реклама је већину становника Индије шокирала, али велики део јавности сагласан је да је реч о напредном размишљању, а маркетиншки стручњаци додају како је у питању паметан пословни потез, јер људи често бирају брендове с јасном и храбром поруком.
Многи су у коментарима похвалили ауторе због ангажовања модела тамније боје коже који у тамошњим рекламама нису уобичајена појава, а њихов потез је похвалио чак и члан парламента Навин Џиндал написавши: „Тамнопута млада и њена ћерка у реклами? Свака част на пристојном и моћном рушењу стереотипа.“
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар