уторак, 23.04.2013, 15:15 -> 15:30
Једноставно, заводљиво и сензуално
Креатори нове линије доњег веша „Викторијас сикрет“ потрудили су се да се жене у новим моделима осећају сензуално и заводљиво. Једноставним креацијама превладавају мирнији тонови. Пун погодак је и ангажовање бразилске лепотице Грејси Карваљо која је на прави начин дочарала како све то треба да се носи.
Грејси Карваљо несумњиво је девојка која може да преузме широк распон улога - од девојке са слатким осмехом до заводнице и фаталне жене.
Баш из тог разлога „Викторијас сикрет" ангажовао је бразилску лепотицу за рекламну кампању нове линије веша.
Из америчке модне компаније поручују да ће нови модели доњег рубља истаћи женску топлину и сензуалност.
У „Викторијиној тајни" су се ове године одлучили за мирније тонове, а само на пар модела употребљене су јарке и изазовне боје.
Могло би се рећи и да су ишли на што мање детаља, и предност дали једноставности.
Ипак, да би „зачинили" нову линију, неке креације су прозирне, док друге обилују заводљивом чипком.
И на крају, одлука компаније да изабере прелепу Бразилку за нову кампању је пун погодак.
Јер, нове креације, већина ће се сложити, савршено стоје атрактивној 22-годишњој бринети.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 9
Пошаљи коментар