понедељак, 03.09.2012, 09:20 -> 10:59
Ко гледа у слушалице?
Када се млађана Кејт Аптон појави на промотивним фотографијама у купаћем костиму не можете рачунати да ће публика гледати било шта друго осим њених облина. Ово су, нажалост, прекасно схватили челници компаније "Skullcandy" који су Кејт поверили рекламирање слушалица.
Челници компаније "Skullcandy" која се бави продајом слушалица, модних детаља и одеће сматрали су да ће бити одлично за посао да звезда нове кампање буде манекенка Кејт Аптон.
Међутим, на промотивним фотографијама ова млада Американка изгледа толико заносно да је ретко ко уопште приметио слушалице на њеним ушима.
Ова 20-годишњакиња која је постала планетарно позната након голишавих насловница за Спортс илустрејтед у сваком појављивању у јавности одушевљава јачи пол раскошним облинама.
Зато и није баш паметно да Кејт промовише слушалице одевена само у купаћи костим. Но, изгледа да се менаџмент компаније "Skullcandy" није сетио тога.
Иако су неки припадници модне индустрије обележили Аптонову као „дебелу" и неподесну за писту, млада Американка не хаје за коментаре и већ је неколико пута изјавила да не жели да се изгладњује само да би удовољила модном стандарду савршеног тела.
„Желим да уживам у животу, а то не могу ако сам стално на дијетама и ако се осећам јадно", рекла је недавно за магазин Style, а на радост свих оних који немају ама баш ништа против њене фигуре.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар