четвртак, 18.12.2025, 10:33 -> 09:34
Кампање и корисничко искуство
У овој епизоди серијала о дигиталном предузетништву говоримо о две кључне ствари које раздвајају просечне продавце од најуспешнијих – маркетиншким кампањама и корисничком искуству
Онлајн свет је препун конкуренције.
На једној платформи у истом тренутку могу бити милиони производа – а купац има само неколико секунди пажње.
Кампање су начин да се истакнете у тој буци.
Сезонске кампање попут Црног новембра, Празничних акција или Повратка у школу користе највеће буџете и све канале — ТВ, радио, друштвене мреже и дигиталне огласе.
Када се ваш производ нађе у оквиру такве кампање, његова видљивост расте вишеструко.
Постоје и специјалне кампање – Дан заљубљених, 8. март, спортска првенства, сајмови.
Ако пратите сезону и планирате унапред, можете погодити идеалан тренутак када купци највише траже управо то што нудите.
Али без доброг корисничког искуства, најбоља кампања неће имати ефекат.
То значи: брзу испоруку, прецизно паковање, једноставну рекламацију и љубазну подршку.
Истраживања показују да је потребно чак 12 позитивних искустава да би се надоместило једно лоше.
Зато прави успех долази тек када се споје паметно планиране кампање и врхунско корисничко искуство.
Кампања доводи купца, а искуство га задржава.
Више о томе како да изградите тај савршен спој потражите на GoStudy.rs.
Коментари