Кампање и корисничко искуство

У овој епизоди серијала о дигиталном предузетништву говоримо о две кључне ствари које раздвајају просечне продавце од најуспешнијих – маркетиншким кампањама и корисничком искуству

Онлајн свет је препун конкуренције.

На једној платформи у истом тренутку могу бити милиони производа – а купац има само неколико секунди пажње.

Кампање су начин да се истакнете у тој буци.

Сезонске кампање попут Црног новембра, Празничних акција или Повратка у школу користе највеће буџете и све канале — ТВ, радио, друштвене мреже и дигиталне огласе.

Када се ваш производ нађе у оквиру такве кампање, његова видљивост расте вишеструко.

Постоје и специјалне кампање – Дан заљубљених, 8. март, спортска првенства, сајмови.

Ако пратите сезону и планирате унапред, можете погодити идеалан тренутак када купци највише траже управо то што нудите.

Али без доброг корисничког искуства, најбоља кампања неће имати ефекат.
То значи: брзу испоруку, прецизно паковање, једноставну рекламацију и љубазну подршку.

Истраживања показују да је потребно чак 12 позитивних искустава да би се надоместило једно лоше.

Зато прави успех долази тек када се споје паметно планиране кампање и врхунско корисничко искуство.

Кампања доводи купца, а искуство га задржава.

Више о томе како да изградите тај савршен спој потражите на GoStudy.rs.

петак, 19. децембар 2025.
10° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом