понедељак, 17.11.2025, 13:17 -> 10:32
Извор: GoStudy
Први контакт: како купац проналази ваш производ
У овој епизоди серијала о дигиталном предузетништву откривамо зашто је први утисак пресудан у онлајн продаји.
Замислите да купац има само три секунде да одлучи — да ли ће кликнути баш на ваш производ или ће скроловати даље?
Тај тренутак зовемо **први контакт**.
Када неко претражује производе на е-комерц платформи, алгоритам одлучује шта ће му приказати. У обзир узима назив, опис, фотографије, цену, доступност и историју продаје. Ако ваш производ нема јасне информације, неће ни ући у избор.
Кључни појмови које сваки продавац треба да зна:
• PPV (Product Page View) - број отварања странице производа.
• CTR (Click Through Rate) - колико људи је кликнуло на оглас и дошло до странице.
• CR (Conversion Rate) - проценат оних који су након гледања обавили куповину.
Пример из праксе: производ који је био јефтинији од конкуренције имао је слабе фотографије и кратак опис. Купци су га прескакали. Након оптимизације, продаја је скочила неколико пута.
Зато први корак није цена - већ начин на који представљате свој производ. Размишљајте као купац: шта бисте ви укуцали да га тражите?
Више о овој теми и другим примерима из праксе потражите на бесплатној платформи GoStudy.
Коментари