Читај ми!

Ко је идеални пратилац вашег дигиталног бизниса

Ова епизода серијала о дигиталном предузетништву говори о томе како дефинисати свог идеалног пратиоца и градити однос поверења са публиком

Када је Катарина покретала свој профил „Весели залогаји“, обраћала се мамама које желе да нахране породицу здраво, али немају пуно времена. То је био почетак њене стратегије — јасно дефинисана публика и особа којој се обраћа.

Идеални пратилац није измишљен лик, већ модел стварне особе. Пример: „Јелена“, запослена мама у тридесетим, жели да деца једу здраво, али често нема времена за кување. Када знате шта Јелену мучи и чиме се бори, можете јој понудити решења која ће заиста ценити.

Да бисте дефинисали свог идеалног пратиоца, размислите: шта ваша публика жели, шта је фрустрира, чему тежи и шта јој недостаје.

Када знате те одговоре, ваш садржај постаје личан и релевантан, а пратиоци имају осећај да се обраћате управо њима.

Више о овој теми и другим примерима из праксе потражите на бесплатној платформи GoStudy.

четвртак, 06. новембар 2025.
15° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом