Читај ми!

Како се гради ниша у онлајн бизнису

Ова епизода серијала о дигиталном предузетништву показује како да пронађете своју нишу и направите стабилан инфлуенсерски бренд.

Без јасно дефинисане нише нема дугорочног успеха на друштвеним мрежама. Ниша није само тема — то је спој онога о чему говорите, коме се обраћате и какву вредност нудите.

Катарина Стојковић, ауторка блога и Инстаграм профила „Весели залогаји“, објашњава да је њена ниша *брзи и здрави оброци за маме које желе да мотивишу породицу да се храни боље*. То је конкретна потреба и јасно дефинисана публика.

Ниша вам помаже да осмислите садржај који има смисао: знате које проблеме решавате, разумете које емоције желите да изазовете, градите континуитет и поверење.

Када покушавате да се обратите свима, на крају не допирете ни до кога. Ниша није ограничење, већ ваша снага — помаже вам да се издвојите и изградите препознатљив идентитет.

Више о овој теми и другим примерима из праксе потражите на бесплатној платформи GoStudy.

уторак, 04. новембар 2025.
14° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом