Читај ми!

Контент маркетинг за предузетнике, шта је то

Кажу да ће у наредних десет година нестати многа занимања, а да ће их заменити нека нова попут стручњака за контент маркетинг. Али, шта то уопште значи осим што је изузетно важно за свакога ко свој посао промовише на интернету. Објаснићемо вам у новом наставку серијала о дигиталном предузетништву која следи.

У данашњем дигиталном окружењу, повезивање са вашом циљном публиком је кључно.

Замислите да имате услугу, производ или знање које делите, али потенцијални клијенти једноставно не знају за вас.

Контент маркетинг је оно што може бити ваша тајна формула.

Шта је контент маркетинг?

Ова стратегија се темељи на једноставној идеји: стварање и дељење вредног и релевантног садржаја са вашом циљном публиком како би се они везивали за ваше приче, сазнали о вама и вашим производима и делили ваше приче са својим пријатељима.

Међутим контент маркетинг није фокусиран само на промовисање вашег производа или услуге.

Важно је да пружите вредност својој публици кроз информације, едукацију или инспирацију.

То можете учинити путем блогова, видео садржаја, инфографика или чак интерактивног садржаја.

Како почети?

Да бисте почели са контент маркетинг, фокусирајте се на потребе и интересе ваше публике.

Које теме их занимају? Који проблеми их муче?

Уколико желите да задовољите потребе ваше публике, ваш садржај мора бити едукативан, занимљив, мора пружати вредност, бити једноставан и мора инспирисати вашу публику.

Открићу вам пар једноставних савета како да учините ваш рецимо текстуални садржај уникатним и вредним за вашу публику.

Под један, потрудите се да кроз ваш текст покријете све оно што би вашу публику могло да занима о одређеној теми. Нека ваш текст буде пун вредности и објашњен на што једноставнији начин.

Под два, Водите рачуна о томе да ваши пасуси буду подељени на по једну реченицу, са једним редом простора између.

На овај начин ваш текст ће бити много читљивији на мобилним уређајима и неће вашој публици изгледати напорно за око што ће их терати да читају ваше реченице једну за другом.

Под три, потрудите се да кроз ваш текст укључите што више слика и визуала.

На овај начин ваш текст ће изгледати много занимљивије и базирано на многим студијама, вашој публици ће бити много лакше да разуме и запамти оно што су прочитали.

Креирањем вредног садржаја, привући ћете пажњу, изградити поверење и постати главни ресурс за своју публику.

Ако желите да сазнате више о контент маркетингу и другим стратегијама за креирање квалитетног садржаја, посетите нашу едукативну платформу Гоустади на адреси gostudy.rs.

понедељак, 04. март 2024.
16° C

Коментари

Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво