Читај ми!

Предузетници, овако се гради бренд

У овој епизоди серијала о дигиталном предузетништву говоримо о томе како бренд гради везу са корисницима, чућете два главна разлога због којих купци бирају неки производ или услугу када је конкуренција велика.

Бренд није само лого или име, то је емоционална веза која спаја вас и ваше купце или кориснике.

Замислите да ваш бренд није само обичан производ или услуга. То је као да ваш бренд има своју причу и личност која привлачи или не привлачи људе. Емотивна веза између бренда и људи значи да се они осећају повезано и срећно када користе ваш производ или услугу.

Два главна разлога, од много њих, због којих се грађење емпотивне везе са купцима исплати:

  1. Лојалност купаца: Када ваши купци осете емоционалну везу са вашим брендом, вероватно ће се враћати код вас уместо код конкуренције. То је зато што имају посебан осећај према вашем бренду, као према старом пријатељу.

Примера ради, Ако имате малу посластичарницу – и ви можете да градите емотивну везу са купцима тако што ћете рецимо осмислити посебну причу и име за своје колаче и торте. Можете причати о инспирацији која се крије иза сваког рецепта и то можете урадити на друштвеним мрежама или на кутијама производа.

  1. Усмена препорука: Када људи осећају снажну везу према вашм бренду, постоји већа вероватноћа да ће причати својим пријатељима и породици о томе. Ово је добра вест, јер усмена препорука помаже вашем бренду да се прошири.

Примера ради, ако водите ресторан, покушајте да на менију имате једно јело које сте оригинално баш ви смислили и у које сте уложили труд да импресионира госте. Постарајте се да оно буде сервирано на визуелно пријатан и специфичан начин. А онда ће гости причати пријатељима о томе и делити своја искуства и слике хране на друштвеним мрежама.

Довољно је да на једној слави неко одушевљено исприча причу о искуству које је имао у вашој аутомеханичарској радњи, и вашој стоматолошкој ординацији – и ваш посао ће осетити конкретан резултат.

Ако знамо да су емоције кључни покретачи одлука потрошача, наш задатак је да створимо и негујемо бренд који изазива позитивне сентименте и гради дубоко поверење

Ако желите да сазнате како да своју идеју, производ или бизнис претворите у конкретан и конкурентан бренд, придружите нам се на Гоустади едукативној платформи на адреси gostudy.rs

петак, 03. мај 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво