Читај ми!

Мексико објавио рат слаткишима!

Због све већег броја гојазне деце, мексичке власти су ограничиле време за рекламирање слатких напитака и хране на телевизији.

Министарство здравља те латиноамеричке државе саопштило је да је рекламирање тих производа на телевијзији забрањено од 14.30 до 19.30 радним данима и од 7 до 19.30 часова викендом, као и у биоскопима, пред пројекције филмова намењених свим узрастима.

Oдлука која је одмах ступила на снагу, требало би да за 40 одсто смањи број реклама висококалоричних производа.

Како се наводи у саопштењу, током ТВ емисија намењених деци могу се рекламирати само производи који испуњавају нутриционистичке критеријуме.

Гојазност је један од великих здравствених проблема у Мексику, где је, према званичним подацима, тежина 70 одсто одраслих и 30 одсто деце прекомерна.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 10. јул 2025.
20° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом