недеља, 18.11.2012, 18:13 -> 19:04
Струк шири и храна из телевизора!
Вишак килограма у неким случајевима може бити резултат гледања емисија о кулинарству, као и реклама и фотографија на тему исхране! Амерички стручњаци тврде да иако кувари у емисијама користе свеже и здраве намирнице, гледаоци ће у већини случајева посегнути за висококалоричном и нездравом храном.
Обожаваоци емисија Џејмија Оливера, озбиљно би требало да размисле да ли и даље желе да прате рад једног од најбољих кувара на свету, поручују амерички научници.
Наиме, стручњаци са „Хобарт и Вилијам Смит" колеџа у Њујорку, открили су да гледање емисија о кулинарству, као и гледање реклама и фотографија на којима је храна повећава ризик од гојења.
Према њиховим наводима, такав вид програма код утиче на то да се код посматрача активирају одређени центри у мозгу који стварају осећај глади.
То подстиче посматрача да док гледа ТВ програм привремено утоли глад конзумирањем чипса и других грицкалица, пише Дејли мејл.
Иако кувари у емисијама за припремање специјалитета користе свеже и, пре свега, здраве намирнице, гледаоци ће у већини случајева посегнути за висококалоричном и нездравом храном.
Познато је да је гледање телевизије доведено у везу са неактивношћу, а то је готово сигуран пут ка гојазности.
Претходне студије показале су да гледање емисија, реклама и фотографија о исхрани повећава жељу за преједањем, а само сат гледања телевизије током дана може „осигурати" шест килограма вишка на годишњем нивоу!
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар