недеља, 26.09.2010, 16:49 -> 19:41
Муштерије саме креирају хамбургере и зарађују
Ресторан брзе хране „Фоурфуд“ у Њујорку нуди посетиоцима могућност да осмисле и сами направе хамбургер. За сваку поруџбину нечије „креације“ ресторан „аутору“ даје 25 центи. Још један новитет - рупа у самој пљескавици.
Вероватно вам се некада догодило да док седите и једете у ресторану помислите - „могао/могла бих ово боље да направим".
Новоотворени ресторан брзе хране „Форфуд" (4food) у Њујорку нуди посетиоцима могућност да осмисле и сами направе хамбургер, а не као што је уобичајено да поруче хамбургер са додацима из јеловника.
Посетиоци сами могу да мешају и додају састојке и тако обогате својим „креацијама" мени, а такође, своје рецепте могу да поделе и са пријатељима на друштвеним Интернет мрежама Фејсбук и Твитер.
Шта може да буде подстицајније него задовољство да видите да људи масовно наручују и једу баш вашу кулинарску комбинацију, а притом сваки пут када неко наручи ваше јело добијате 25 центи од ресторана, пише америчка новинска агенција АП.
Ваш савршени хамбургер можете да осмислите на лицу места, у ресторану, али и на друштвеним Интернет страницама.
У ресторану, свако ко жели да буде креативан може да направи сопствени хамбургер уз свесрдну и брзу помоћ особља, а за оне којима је то компликовано доступни су раније направљени хамбургери.
„Главни кривац" за ту оригиналну идеју Адам Кидром каже да му је циљ био да пружи брз, хранљив и прилагодљив оброк сачињен од природних, локалних састојака.
„Рупабургер"
Ресторан нуди још једну необичност, која би могла да иде на живце просечној муштерији - пљескавица има рупу у средини те тако изгледа као говеђа крофна.
Кувари рупу попуњавају са једним од 25 различитих прелива званих „Веџискупс" (Veggiscoops), као што су преливи од авокада, чилија и манга или соје и морске соли.
Кидром истиче да такозвани „рупабургер" коме се у средину стави нека укусна смеша потпуно мења укус и хранљивост хамбургера.
Кидром је рекао и да је идеја са присуством на Интернет социјалним мрежама довела до великог броја лојалних муштерија - засад има више од 30.000 следбеника на Фејсбуку и Твитеру.
„Ниједан цент нисмо потрошили на рекламу", указао је Кидром, а први коментари показују да су муштерије више него задовољне.
Ресторан у понуди има пет врста земички, осам врсти пљескавица, 25 вегетаријанских прелива, девет врста сецканих прилога (као што су лук, кисели краставци и слично), седам врста сирева, 16 врста зачина и наравно увек присутне зелену салату и парадајз.
Са свим тим састојцима, може се направити више од милион комбинација.
Најпопуларнији хамбургери које су муштерије направиле имаће специјално место у менију, рекао је Кидром, бивши музички продуцент и од недавно медијски магнат.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар