недеља, 22.08.2010, 11:49 -> 12:12
Интернет на путовању у прошлост
Како би изгледали новински огласи за неке од најпопуларијих сајтова – да су постојали пре педесетак година? Креативни тим бразилске маркетиншке агенције “Maxi Midia“ кренуо је на „путовање кроз време“ и направио серију старинских огласа за Фејсбук, ЈуТјуб, Твитер...
Дизајнери једне бразилске маркетиншке агенције направили су серију „старинских" огласа за популарне вебсајтове као што су Фејсбук, ЈуТјуб, Твитер и Скајп.
Намера им је била да подсете на концепт и ентузијазам „златне ере" индустрије оглашавања индустрије, а да, истовремено, представе серију медијских семинара под називом„Све је брзо остарило" (Everything Aged Fast).
Креативни тим бразилске агенције "Maxi Midia" покушао је да прикаже како би неки од најпосећинијх сајтова били рекламирани да су постојали пре педесетак година.
Занимљиво је то што, упркос бујној машти визионара у индустрији виских технологија, пре педесет година нико није могао да предвиди постојање нечега налик Интернету.
Додуше, пре само петанаестак година, нико није могао да претпостави какве ће размере попримити, рецимо, популарност друштвених сајтова попут Фејсбука.
Намера креатора ове серије огласа била је да покажу да „оно што је ново данас, већ сутра постаје старо", као и то како „средства комуникације брзо застаревају".
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 8
Пошаљи коментар