среда, 12.05.2010, 07:05 -> 09:04
Први „Плејбој“ са 3Д дуплерицом
Хју Хефнер, оснивач „Плејбоја“, одлучио је да искористи популарност 3Д хитова „Аватар“ и „Како да дресирате свог змаја“, па ће јунско издање свог магазина продавати заједно са 3Д наочарима које ће омогућити да девојка године „искочи“ са дуплерице.
Читаоцима "Плејбоја", који су до сада могли само да замишљају како би то изгледало када би им гола "зечица" искочила са дуплерице, у томе ће помоћи 3Д наочаре!
Сви који у петак купе нови, јунски број америчког издања најпознатијег мушког магазина ће у паковању добити и ову играчку која тера клинце да се цимају пред налетима змајева и високих плавих ванземаљаца у филмовима, а која ће одраслима помоћи да се фокусирају на дуплерицу са Хоуп Дворачик, на први поглед врло замућену слику "Плејбојеве девојке године" (Playmate of the Year) за 2010.
"Шта би људи највише волели да виде у 3Д технологији?", запитао се Хефнер и одмах одговорио: "Вероватно голу жену".
Хеф и не крије жељу да искористи популарност 3Д филмова "Аватар" и "Како да дресирате свог змаја", иако исто тако не крије да му није најјасније око чега је сва та помама.
"Нисам вам ја велики ентузијаста за 3Д", рекао је Хефнер агенцији АП преко телефона. "Када напуштам стварни живот ја идем у биоскоп, тако да је 2Д за мене сасвим у реду."
Ако вам се слика одраслог мушкарца који седи уваљен у фотељи са 3Д наочарима не уклапа уз "Плејбој", треба да знате и да је пре неколико месеци на насловној страни, али и на дуплерици осванула анимирана Марџ Симпсон из "Симпсонових", Бартова мајка.
"На данашњем тржишту штампаних медија, морате креирати 'догађај' на киосцима", каже Џими Џелинек, главни уредник популарног мушког магазина чија је база у Чикагу. "Марџ Симпсон је била један од њих."
Магазин можеш сакрити под душек
"Плејбој" свакако мора нешто да уради да би привукао више људи, посебно млађих, да купе магазин, јер је продаја са 3,5 милиона примерака у 2006, спала на овогодишњих 1,5 милиона.
Главни уредник је изразио наду да ће 3Д лепотица Хоуп Дворачик подсетити људе да упркос свим чарима Интернета нема ничег бољег од држања магазина у рукама.
"Народ хоће ствари које трају и имају смисла", рекао је Џелинек.
Хефнеру оваква мисао није пала на памет, али кад му је већ поменута, наводи агенција АП, рекао је следеће: "Ова слика (дуплерица) пример је разликовања књига и магазина од слика на компјутеру. Магазине и књиге можеш држати у рукама, чувати их и, као што је тата уобичавао да ради, сакрити их под душек".
Хеф је још истакао да има сасвим довољно и старих добрих дводимензионалних фотографија Дворачикове - 51. "Плејбојеве" девојке године, али и признао да му је 3Д формат пао на памет још 1950-тих када је лансирао свој чувени магазин.
"Ја сам у ствари једног фотографа ангажовао да слика две голе девојке у 3Д формату у Чикагу", каже Хеф. Али је идеју одбацио када је сазнао колико ће скупо бити да уз сваки примерак убаци и специјалне наочаре.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар