Због коронавируса на дистанци и „Мекдоналдсови“ лукови

„Мекдоналдс”, „Кока-кола”, „Ауди”, „Фолксваген” – само су неки од светских конгломерата који су скренули пажњу јавности на важност дистанцирања ових дана тако што су изменили своје логотипе.

Чувени жути лукови „Мекдоналдса“ у реклами у Бразилу раздвојили су се због опасности од коронавируса. Бразилски огранак ланца ресторана поставио је логотип и на своју страницу на Фејсбуку, пише Си-Ен-Ен.

„Кока-кола“, која обично промовише дружење и заједништво, оглас са словима која су се „одмакла“ једно од другог приказује на њујоршком Тајмс скверу.

Аутомобилски гиганти у истом власништву, „Ауди“ и „Фолксваген“, такође су указали на важност држања раздаљине.

„Ауди“ је објавио кратак видео-снимак на којем сe види како се његова чувена четири круга удаљавају, док је „Фолксваген“ раздвојио V и W.

Логотипи ових компанија само ће привремено на овај начин подсећати кориснике да је једини начин да се изборимо са коронавирусом држање раздаљине онда када накратко морамо да напустимо свој дом.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 28. мај 2024.
17° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије