уторак, 04.10.2016, 16:07 -> 16:50
Извор: РТС
Аутор: Иља Мусулин, дописник РТС из Токија
Жене из снова
Лутке за секс јапанске производње представљају врхунац занатлијског умећа и запањују својим реалним и пристојним изгледом. Оне достижу цену и од преко 7.500 евра, а њихови творци рекламирају их, не као сексуалне објекте, већ идеалне партнерке према којима је могуће осећати љубав.
Младе, правилних црта лица, идеалних пропорција, с ненаметљивом шминком и укусним фризурама, па још кротке, нежне и надасве тихе - савршене лепотице које красе просторије токијске компаније „Оријент индустрија“ не засипају гледалиште унапред припремљеним, извештаченим фразама о томе како би оне градиле светски мир или спасавале непривилеговане слојеве становништва, у диригованом али узалудном покушају да замагле истину да је суштина такмичења у лепоти излагање физичких атрибута, а не приказивање интелектуалних моћи.
Шармантне девојке из токијског кварта Окаћимаћи, заправо, не само да не праве невеште покушаје да се прикажу бољим него што јесу или да прикрију очигледну чињеницу да њихова привлачност лежи у физичком изгледу, оне публику не би могле да слажу ни да хоће, јер, иако изгледају стварније од саме стварности, оне су, заправо, од метала, пластичне масе и силикона – оне су производ необичног предузимачког духа и велике страсти за квалитет јапанских трговаца и занатлија из компаније „Оријент индустрија“.
Невероватни детаљи
Осим невероватно реалног изгледа, „љубавне лутке“, како се називају еротске играчке које израђује „Оријент индустрија“, одликују и велика покретљивост главе, карлице и удова и трајност - у условима мањег хабања оне могу да „поживе“ и више од десет година.
Купци, у зависности од тога за који основни модел су се одлучили, имају могућност да, у складу са величином торзоа, бирају и између више различитих типова главе, односно, лица и фризура. Штавише, они могу да изаберу величину груди, густину стидница, тип вагине и боју коже и брадавица.
Али, када је квалитет у питању бескомпромисни јапански творци „љубавних лутака“ нису се задовољили само усавршавањем лако уочљивих карактеристика, као што је изглед лица, и детаља који се тичу сексепила. Они, као додатне опције, нуде могућност да се сексуални објекти учине још ближим живој жени: да се поткожно осликају крвни судови, уграде очи с променљивим смером погледа и монтирају руке у којима су чак и прсти опремљени покретним зглобовима. Са свим овим додацима, нова и беспрекорна, додуше нема лепотица коштаће гарантовано задовољну муштерију више од 7.500 евра.
„Љубавне лутке“, које се израђују ручно, прате и помоћни производи као што су велике футроле за паковање и чување, четка и лосиони за одржавање косе, кревет са широком фиоком за једноставно одлагање или термо ћебе, које током зиме треба да их угреје тако да имају температуру сличну људском телу.
Необичан почетак
Компанију „Оријент индустрија“, најцењенијег произвођача лутака за секс у Јапану, крајем седамдесетих година, основао је Хидео Цућија, власник неколико секс-шопова у токијској општини Таито.
Цућију је на тај подузимачки подухват подстакла жеља да отклони недостатак тадашњих лутки, које су се надувавале и које су се у то време, у поређењу са уређајима као што су вибратори, које жене користе за самозадовољавање, врло лоше продавале, првенствено због тога што је постојао проблем са пуцањем и цурењем ваздуха, али и зато што су биле неуверљиво направљене.
Дружећи се са лекарима, Цућија је сазнао да би потенцијално највећи корисници љубавних лутака могли да буду инвалиди, који су имали тешкоће не само да нађу партнерке са којима би могли да се забављају, већ нису били прихваћени ни од ноћних дама. Зато је први модел лутке коју је израдила његова нова фирма продаван искључиво њима – приликом продаје на даљину од муштерија се тражило да прво факсом или поштом доставе потврду о инвалидитету.
Круг клијентеле затим је постепено проширен на пензионере, па на све самце, а потом и на остатак мушке популације. Сада чак постоје јавне куће које муштеријама изнајмљују „љубавне лутке“ на одређено време, што је појава коју, пре свега, диктира висока цена „Оријентових“ најквалитетнијих производа, који у скромнијој, стандардној варијанти, по садашњем курсу, коштају чак између четири и по и шест и по хиљада евра, те стога нису лако доступни.
„Повратак у завичај“ и „помен души“
Компанија данас, осим продаје, нуди низ пратећих услуга као што су поправка, откуп и замена коришћених лутака, те упутстава за њихово коришћење и одржавање. Сајт фирме, на пример, осим савета о томе како чувати њене скупе и ретке производе унапред пружа и одговоре на најчешћа питања и недоумице у вези са тим у којој мери је могућа поправка од које врсте оштећења.
Педантни, ентузијастични продавци „Оријента“ чак су припремили и одговоре у вези са тим да ли корисници смеју сами да шминкају лутке, купају се с њима и упражњавају орални секс.
Муштерије којима је непријатно да саме баце истрошену лутку, будући да одлагање отпада који не може да стане у пластичне кесе у Јапану подразумева да грађанин позове комунално предузеће и његовом раднику лично преда смеће и одговарајућу новчану надокнаду, имају и опцију да исту врате произвођачу - догађај који продавци из фирме „Оријент“ од милоште називају „повратак у завичај“.
Како се у јапанској култури лутке у облику људи традиционално доживљавају као ентитети који имају сопствени живот, компанија чак нуди и извођење будистичког ритуала за помен души „преминуле“ лутке која је након вредне службе враћена у свој „завичај“, односно, радионицу „Оријента“.
Више од секса?
Делатност производње и продаје „љубавних лутака“ подржавају и цеховски рекламни сајтови и блогови корисника. Индустрија снова у Јапану стално помера границе у настојању да се приближи стварности, па стога можда није изненађење да један од највећих рекламних и продајних сајтова, који окупља „љубавне лутке“ више произвођача и даје детаљна упутства за њихову употребу и одржавање, саветује потенцијалним купцима да, како би побољшали искуство коришћења тих направа, не журе са сексуалним чином, већ, као део предигре, најпре стрпљиво попричају са њима - кажу им шта желе и колико их воле.
То је, заправо, у складу с програмским опредељењем власника „Оријент индустрије“ Хидеа Цућије који у брошури своје компаније јавности поручује да је њен циљ да својим производима муштеријама пружи „душевни мир“ и омогући им да са својим силиконским партнеркама остваре однос који превазилази секс, због чега су оне и назване „љубавним луткама“, а не „холандским женама“ како Јапанци обично зову сексуалне играчке тог типа.
Друштвена штета и корист од „љубавних лутки“
Стремљење „Оријента“ да подстакне клијентелу да према неживим објектима осети љубав кратко је и на узнемирујући начин сумирала једна од реклама за њихове љубавне лутке која је, истичући уверљивост и квалитет производа, тврдила: „Ко их купи, неће више хтети праву девојку“.
У Јапану тако силикон развучен преко металног костура, скупа са видео-играма које омогућавају да играч дизајнира жену изгледа и понашања какве жели, изгледа, полако почиње да одмењује бића од крви и меса. Виртуелне жене су не само савршено лепе и лаке за суживот, већ су и увек доступне и никад не варају свог партнера - то је мање или више свесна психологија несигурних и самоизолацији склоних (јапанских) мушкараца који се интересују за свет „љубавних лутки“ и кибернетских лепотица.
Ћутљиве силиконске даме „Оријент индустрије“ и других јапанских произвођача сада постају део релативно тихог али снажног похода виртуелне стварности која, пружајући илузију љубави и испуњених снова, обманом стишава акутне физичке и психичке фрустрације, истовремено продубљујући отуђеност и емотивну празнину.
Ипак, може се сматрати да оне представљају средство које ублажава агресију и донекле олакшава живот мушким особама које због психичких или физичких разлога нису у стању да успоставе задовољавајући однос са супротним полом.
Такође, упркос чињеници да њени врсни производи, права мала уметничка дела вајарства и фарбања, служе за задовољавање сексуалног порива и чак „настањују“ јавне куће, делатност компаније „Оријент индустрија“ није ограничена само на секс. Наиме, занатлије те иначе опскурне фирме, која само понекад путем огласа промоли главу у медијима, кроз партнерство са другим компанијма, учествовале су у изради лица и коже хуманоидних робота који служе као замена људским пацијентима у обуци младих стоматолога, али и у производњи лутки поп звезда које се користе за промоцију концерата и лутки конобарица и рецепционерки које украшавају угоститељске објекте.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 20
Пошаљи коментар