четвртак, 29.09.2016, 13:39 -> 14:39
Извор: РТС, Гардијан, Би-Би-Си
Јапанци повукли бизарну рекламу у којој се девојка претвара у јегуљу и завршава на роштиљу
Јапан је земља која има озбиљних проблема с односом према женама. Од тога да друштво не даје готово никакву потпору мајкама које желе да раде, до слабе политичке заступљености на важним позицијама и отвореног шовинизма у свакодневном животу.
У том духу је и реклама града Шибуши на острву Кјушу, којом су желели да подстакну локалну индустрију која узгаја јегуље. У, најблаже речено, бизарном видео-снимку, главна звезда је девојка у црном купаћем костиму.
На почетку рекламе, девојка плива у базену и жели да се нахрани, да би у накнадним сценама седела уз базен и јела сендвиче. Ипак, након што је „провела годину дана“ гојећи се крај базена, у једном тренутку скаче у воду и у ваздуху се претвара у јегуљу и весело каже „довиђења“ пре него што отплива даље.
Истовремено мушки наратор објашњава да се заклео да ће је „неговати и хранити с пажњом“. На екрану се потом виде комади јегуље који се прже на граделама, а спот се завршава реченицом: „Ми се заиста бринемо за наше јегуље“.
Реклама компаније „Хакуходо“ убрзо је наишла на бројне критике, а град је био присиљен да је повуче с телевизије.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар