На врх планине превозе терет неколико пута дужи од њихових камиона

Пројекат ветро-фарме на врху планина Баодинг у Кини захтева невероватну спретност возача камиона да превезу краке елиса ветрењача по вијугавим планинским серпентинама.

Делови ветрењача морају да буду пребачени на три километра висине, а пут до врха дугачак је пет и по километара и веома стрм, са оштрим кривинама.

Сваки крак елисе дугачкак је 52,4 метра и тежи 12 тона, а камиони који их превозе дугачки су седам метара и тешки 9,7 тона.

Док их камиони превозе, хидраулични механизми се користе како би окретали краке и избегавали препреке, попут кућа, зграда, далековода, дрвећа и стења.

Када се, коначно, краци елисе донесу на њихово одредиште, инжењери могу да почну са састављањем ветрењача.

Број коментара 3

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 26. јул 2025.
28° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом