уторак, 05.07.2016, 16:52 -> 17:37
Извор: RTS, Mashable
Телефонска компанија ућуткала корисника на „Твитеру“
Уколико живите у Великој Британији и корисник сте код „Теско мобајла“, најбоље је да размислите када хоћете да упутите критику.
Тим британске компаније очито је веома активан на друштвеним мрежама, што је један њихов корисник научио на тежи начин.
Џо Ли поменуо је „Теско“ када се његова мајка није јављала на његове позиве.
„Најгора ствар када се моја мајка не јавља на телефон јесте говорна пошта која ме подсећа да је 'Тесков' корисник“, написао је он, а убрзо је стигао и одговор компаније: „Не, најгора ствар је што ти рођена мајка отворено игнорише позиве.“
„Управо су вам зачепљена уста од стране 'Теско мобајла'“, био је један од коментара.
Њихова реакција прошла је прилично позитивно, а неки су чак рекли да ће прећи на њихове услуге, на шта је „Теско“ упитао: „Шта чекате?“
Ово, иначе, није први пут да та компанија одговара корисницима на Твитеру.
„Када позовете некога и на крају вас преусмере на 'Тескову' говорну пошту. LOL“, написала је Лија Самерс, на шта јој је „Теско“ одговорио: „Када схватите да вас ваши пријатељи игноришу. LOL“, уз хаштег „без шале“.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар