понедељак, 30.09.2013, 11:41 -> 13:29
Хамбургер или Кетрин Веб?
Маркетиншки стручњаци понекад потпуно погрешно смисле рекламу. Тако је компанија „Карл Џуниор и Хардиз“ за рекламирање свог хамбургера ангажовала Кетрин Веб. Једини проблем је што је хамбургер поред Кетрин остао неприметан.
Лепотица Кетрин Веб појавила се у новој реклами за хамбургере компаније „Карл Џуниор и Хардиз“.
Није још познато којем маркетиншком генију је пало на памет да ангажује 24-годишњу бринету пошто поред ње, најблаже речено, хамбургер пада у други план.
Упркос томе што Кетрин током рекламе хвали хамбургер, прелепа и заносна мис Алабаме потпуно је засенила производ који рекламира.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар