понедељак, 04.02.2013, 08:41 -> 10:32
Најзабавније Супербоул рекламе
Резултат безброј сати и огромних сума новца уложених у прављење реклама за емитовање током финала у америчком фудбалу и ове године су иновативне, смешне и забавне приче. Свемирске бебе, свете флеке, пензионери у ноћном проводу, само су неки од рекламних спотова који су се највише допали гледаоцима.
Рекламе које водеће светске компаније припремају за емитовање током великог финала у америчком фудбалу одавно су престале да представљају видео-садржај који попуњава време између активности на терену.
Тренд представљања рекламних спотова настављен је и ове године. Неке компаније су се одлучиле да прикажу скраћене верзије неколико дана уочи Супербоула, а било је и оних који се се определили за тизер варијанту.
Упркос томе што је много тога било познато, љубитељи америчког фудбала помно су пратили рекламне блокове, а затим коментарисали највише на Твитеру.
Док су се „Балтимор рејвенси" крупним корацима примицали трофеју, а организатори се борили са мраком који је изненада завладао у Супердому у Њу Орлеансу и могао да се врати сваког момента, гледаоци су се забављали уз приче о љубитељима спорта чије жене ниједну флеку не виде као свету, масници на оку који мами осмех на лице или како изгледа када времешни другари крену у провод.
Међу бројним компанијама које су одвојиле позамашне суме да би биле примећене и овог пута предњачили су произвођачи аутомобила.
Све похвале побрао је „Аудијев" тим за прављење забавног једноминутног спота о тинејџерским мукама око матурске вечери.
С друге стране, прича за коју се определила јужнокорејска „Киа моторс" о томе одакле долазе бебе од познавалаца адвертајзинга није освојила превише гласова. Највише због тога што се на бебе у некласичним ситуацијама не гледа баш благонаклоно.
Упркос томе, гледаоци Свемирске бебе оцењују као једну од најинтересантнијих и најсмешнијих овогодишњих Супербоул реклама.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар