Читај ми!

Куповина као игра

У време кризе и фирме се боре за купце покушавајући да им куповину представе као игру и забаву. Иновације у трговини ускоро ће нам омогућити да не улазећи у продавнице додиром на екран обликујемо производ према својим потребама или га пробамо пре куповине!

Умеће трговине у Америци подигнуто је на виши ниво. У Њујорку је представљена технологија којом се купцима омогућава да, додиром на екран, обликују производ према својим потребама и тек онда га наруче. И све то у излогу продавнице, без потребе да се улази унутра.

Шетате се улицом, помислите: „Баш бих појео пицу", кад - ето рекламног видео-зида компаније за наручивање хране од куће.

Прстима додирнете слику маслина и шампињона, превучете је на слику теста и наручите да вам стигне кући.

Економска је криза и фирме се боре за купце покушавајући да им куповину представе као игру и забаву. Тако, на пример, можете и преко екрана виртуелно да испробате нове патике, а да их и не обувате.

Џил Бреф из компаније "HSN digital" каже да је циљ да се купци добро забављају и заволе нови систем.

Међутим, понекад је неопходно поставити и границе игре. Компанија „Крафт" представила је апарат за продају желеа, такорећи за одрасле. Свако може да испроба свој омиљени укус пре него што обави поруџбину. Односно, скоро свако.

„Апарат поседује скенер за препознавање особа млађих од 16 година. Ако дете пожели да користи апарат, он се аутоматски гаси", прецизирао је Ед Кацмарек, из „Крафта".

Једна од предности испробавања омиљених арома јесте и то што се информација о избору шаље произвођачима, па они тако знају која је најтраженија и производе је више. Исто важи и за кафе и колаче.

Тако постаје јасно да је уместо безазлене игре, ипак, главни мотив зарадити више новца.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 21. септембар 2025.
29° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом