уторак, 12.01.2010, 08:00 -> 09:48
Hitna sanacija Gazele
Javno preduzeće "Putevi Srbije" dalo je nalog "Mostogradnji" da počne popravku najopasnijih delova Gazele. Sanacija se očekuje u martu, a kompletna obnova mosta na leto.
Prošlo je čak šest godina od kako su strucnjaci zaključili da je most Gazelu potrebno rekonstruisati. Nadležni su preduzeli sve, ali korišćenje 33 milona evra kredita Evropske banke za obnovu i razvoj čeka da bord direktora te banke odobri Akcioni plan za raseljavanje Roma.
U međuvremenu, Romi su se žalili na smeštaj koji im je dodeljen i na izostanak resocijalizacijskih progama za tu populaciju.
Zbog propadanja mosta, potrebno je još 40 milona evra kredita da bi radovi počeli.
Rupe, neravan kolovoz propala zaštitna ograda koja se već urušava, sa mogućnošću da padne na voz ili kontaktnu mrežu od 10.000 volti, samo su jedan deo slike mosta koji je sve opasniji i za pešake i za vozače.
Zbog toga je Javno preduzeće "Putevi Srbije" naložilo "Mostogradnji" da počne popravku najopasnijih delova mosta radi bezbednosti saobraćaja i prelaza pešaka na mostu Gazela.
Zoran Drobnjak, direktor JP "Putevi Srbije" kaže da se sanacija očekuje u martu.
"Mostogradnja" će u narednim danima pokušati da, koliko je moguće, obezbedi most za normalan saobraćaj. Radovi na ogradi i trotoarima više puta su odlagani, a gužve na mostu neće izostati, iako će se uglavnom raditi noću i vikendom i samo u jednoj traci. Obuhvatniji radovi čekaju nas tek na leto.
"Smatramo da ćemo početkom avgusta izaći na mostovsku konstrukciju i početi radove i sanaciju brzih traka", rekao je direktor "Mostogradnje" Branko Knežević.
Glavna kočnica u rekonstrukciji je i dalje Akcioni plan za reseljavanje Roma, koji treba da odobri Bord direktora banke.
Slavoljub Tubić, pomoćnik direktora JP Putevi Srbije kaže da očekuju misiju i jedne i druge banke početkom februara, a da će najranije bord biti krajem februara.
"Odmah po odobrenju Akcionog plana, potpisujemo ugovor i kreću svi pripremni radovi ali prva zatvaranja Gazele očekujemo pre 1. avgusta, što se tiče "Mostogradnje".
Most Gazela trenutno je najoptrećeniji infrastrukturni objekat u zemlji kojim dnevno, u proseku, prođe 168.000 vozila iako je projektovan za 38 000 hiljada. Stručnjaci kažu da svako odlganje ne samo da poskupljuje radove, već i opasno ugožava bezbednost celog mosta.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар