Читај ми!

Poverenica: Reklamna kampanja Privredne komore Srbije uvredljiva i seksistička

Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković kaže da je reklamna kampanja Privredne komore Srbije, kojom se promovišu domaći proizvodi, uvredljiva i seksistička.

Brankica Janković ocenjuje da ponovo "originalnost i kreativnost" svode žene na objekat, a koje se nikako ne mogu dovesti u vezu sa proizvodima koji su prikazani, već predstavljaju i vređanje dostojanstva svih žena.

"Nije potrebno biti stručan za rodnu ravnopravnost da bi se razumelo kako ovakvi sadržaji podržavaju i podstiču rodne stereotipe. Nije potrebna stručnost ni da bi se razumelo da se konkretnom reklamom šalje i neprimerena poruka o tome šta su pravi brendovi i proizvodi Srbije", istaknuto je u saopštenju.

Poverenica je još jednom pozvala sve kompanije i marketinške agencije da poštuju propise i uzdrže se od kreiranja sadržaja koji podstiču i produbljuju stereotipe.

"Mogu se napraviti vrlo kreativne reklame koje promovišu izuzetne proizvode naše države, ali bez prikazivanja žene kao erotizovanog objekta, već uz poštovanje ravnopravnosti i upravo velike uloge žena u proizvodnji domaćih proizvoda", poručila je Jankovićeva.

субота, 04. мај 2024.
20° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се