Živa reklama

Prošle nedelje za ručkom kod mojih, negde oko rinflajša, počeše reklame i jedna od žešćih svađa moje majke sa televizijom:

- Šta oni misle - da sam ja glupa, lenja, neobrazovana... da ne znam engleski. Pa ja govorim tri strana jezika i učim četvrti. I kako im je samo palo na pamet da mi stariji ne znamo šta su lozinke i kako se koristi internet.

- Čekaj, mama - probao sam da je smirim - oni samo hoće da pomognu, nisu svi kao ti ....

- I ako nisu, zašto nas prikazuju kao idiote kad je svako kome su deca otišla u beli svet prvo naučio da skajpuje. A i oni što su ovde, kao ti na primer, s roditeljima se više viđaju preko video poziva ili što bi rekli u onoj uvredljivoj reklami - on line.

Posle je moja žena, kao kopirajterka stala u odbranu svoje profesije, deca su bila na bakinoj strani, pošto im stalno preko mejla radi domaće zadatke, moja majka je vikala kako reklame diskriminišu stare osobe i povređuju im dostojanstvo, i u znak protesta otišla da zove moju sestru preko skajpa, a ćale i ja smo pokušavali da dođemo do reči i do kraja ručka.

Autor teksta i urednik - Mirjana Blažić

Glumac - Nikola Kojo

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се