U središtu pažnje

Ajvar iz Leskovca je brendiran. Med, meso za roštilj, kajmak... i još mnogi drugi tradicionalni poljoprivredni proizvodi su takođe brendirani. Predsednik udruženja "Futoški kupus", Goran Puača kaže da potražnja za ovim brendiranim proizvodom nikad nije bila veća. Najavljuje se da će uskoro biti brednirana i sarma!

Šta to zapravo znači? Koliko koristi donosi brendiranje? Odgovore na ova pitanja tražimo sa stručnjacima, predstavnicima regionalnih privrednih komora, Zavoda za intelektualnu svojinu kao i sa sa proizvođačima koji su odlučili da svom proizvodu daju zaštićeno ime ili - brend.

Emisiju vodi Slobodan Nikolić.

Radio Beograd 1, 17.05

У средишту пажње У средишту пажње

Autor:
Редакција магазинског програма

Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом