недеља, 26.10.2014, 09:45 -> 11:17
„Civilizacija“ osvaja nove svetove
„Civilizacija“ je jedna od onih igara koje na prvi pogled nisu preterano dinamične, ne uključuju kontrolisanje nekog lika, skakanje ili pucanje, pa opet je u stanju da zaokupira čoveka satima, a nekada i danima. Kao i prethodne instalacije ovog naslova, "Civilisation: Beyond Earth" itekako uspeva u tome.
Sistem gradnje, planiranja, razvoja tehnologija i kulture u novoj Civilizaciji zadržao je dosta od prethodnih delova, što će mnogi obožavaoci igre prepoznati, ali je ubačen veliki broj novina i izmena.
Da počnemo od priče i kako su ljudi napustili treći kamen od Sunca. Ljudi na Zemlji su formirali veliku ekspediciju, sastavljenu od ljudi različitiih kultura, kako bi pronašli i kolonizovali nove svetove.
Kolonizatori potiču iz različitih kultura i umesto da su podeljeni po nacijama kao u prošlim Civilizacijama, oni su sponzorisani od strane različitih organizacija i imaju posebne odlike.
Frakcije su: "ARC", koja prednjači u špijunskim aktivnositma, Brazilija, kojoj su jedinice za 10 odsto snažnije, Franko-Iberija, sa fokusom na tehnologiju, Kavitan Protektorat, koji kroz brzu kolonizaciju uspostavlja primat, Pan-azijska Kooperacija, sa bržom gradnjom čuda i terenskih unapređenja, Afrička unija, koja uzgaja mnogo više hrane, Polistralija, čiji je fokus trgovina i Slovenska Federacija, koja rano dobija bonus jedne nove tehnologije i ima veliku prednost u novom elementu igre - orbitalnom sloju u koji mogu da se šalju sateliti i sonde za pojačavanje efektivnosti jedinica na Zemlji.
Novost su i afiniteti, koji određuju način napretka. Postje tri afiniteta - harmonični (Harmony), koji teži uspostavljanju harmoničnog odnosa kolonizatora i nove planete, afinitet čistoće (Purity), čije civilizacije odlučuju da se ne prilagođavaju novom svetu već da ga menjaju prema ljudskim potrebama i afinitet prevlasti (Supremacy), koji usvaja evoluciju kroz tehnologiju, kibernetiku i veštačku inteligenciju.
Afiniteti se razvijaju zavisno od tehnološkog napretka kao i različitih izbora tokom igre u obavljanju zadataka. Oni će umnogome uticati na tip pobede koju možete da ostvarite, kao i jedinice koje ćete koristiti.
Velike promene (možda i najveće) pretrpeo je tehnološki razvoj. Više nije linearan već igrač počinje iz sredine, pa se različite tehnologije dalje granaju.
Novost su i uvođenje parametra „zdravlja kolonije“, koji će zavisno od toga da li je pozitivan ili ne, uticati na brzinu rasta gradova, prinos energije i brzinu razvoja tehnologija. „Zdravlje kolonije“ zavisi od broja gradovam njihove veličine i tipova unapređenja terena, a može se popravljati gradnjom zgrada ili razvojem vrlina kroz kulturu.
Ubačeni su i zadaci, koji će od početka davati dinamiku igri, a njihovo rešavanje unapređivaće vaše zgrade, jedinice, doprinositi razvoju afiniteta i menjati mnogo drugih aspekata igre.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 7
Пошаљи коментар