Читај ми!

I hleb nosi Pradu

Ovogodišnja Nedelja mode u Milanu vratila je ponovo publiku na revije, a samim tim i veliki broj inostranih gostiju. Posle 65 modnih revija, 75 prezentacija i 33 događaja moda je prodrla u sve aspekte života, pa i u hranu.

Puno noviteta i različitih inicijativa ukrasilo je ovogodišnju nedelju mode u Milanu a najzapaženije su one koje se tiču miksa mode i hrane. "Il pane veste Prada" (Hleb nosi Pradu) kao i sladoled koji odaje počast Armaniju, samo su neke od inicijativa koje prevazilaze klasičnu modnu sliku.

Feels like Prada

I mada se Nedelja mode završava 27. septembra, pekara "Davide Longoni" kao i francuska pekara "Egalité" sve do 29.septembra deo su Pradine kampanje "Feels like Prada".

Ova modna kuća ih je odabrala kao najbolje pekare čije će ambalaže „nositi Pradu“. Na ovaj način, peciva koja se kupe u ovoj pekari biće obučena baš kao i Pradine manekenke, u dezenima i sa motivima koje je ova modna kuća ponudila za Jesen/ zimu 2021.

Iste motive je moguće videti i na zidovima u gradu poput onog u Via Spallanzani 18 i koji su samo nagoveštaj sličnih Pradinih inicijativa na zidovima gradova u svetu.

Sladoled za proslavu 40 godina Armanija

Sladoled je, kao i većina stvari u Italiji, nešto što ujedinjuje kvalitet i dizajn pa se tako i mesta na kojima se pravi i prodaje nazivaju „zanatske laboratorije sladoleda“ baš poput "Gusto17" koji je napravio limitirano izdanje sladoleda posvećenog Armaniju koji je, između ostalih, i jedan od simbola grada Milana.

Ukus sladoleda je slani pistakio (pistacchio se čita sa K, a ne Ć kako se u Srbiji izgovara) sa prelivom od čokolade u sivim tonovima. Taj takozvani Greige je simbol stila Kralja mode i ova ograničena količina sladoled podseća na sve elegantne tonove koje Armani rado koristi.

„Emporio Armani“ je osnovan 1981. godine i Nedelja mode u njegovom gradu posvetila mu je niz inicijativa poput izložbe u „Armani Silosu“ koju je moguće posetiti do Februara 2022.

Dani salate su prošli

I mada se ovde radi o majici, ipak ima veze i sa hranom. Picerija „Koćuto“, izbacila je majicu sa natpisom "Salad days are over" koju je osmislio dizajner Pijetro Terzini koji je bio ispisan u Via Bergonjone. Pošto se natpis dopao velikom broju posetilaca, iz „Koćuta“ su odlučili i da odštampaju majicu koju je moguće kupiti do prvog oktobra.

"Salad days are over" je replika iz Šekspirovog dela Antonio i Kleopatra u kome "salad days" znače „dani mladosti“ tako da bi prevod bio: Dani mladosti su završeni, odnosno Vreme je da se odraste.

Ali Terzini je, kako sam navodi, ovom parolom hteo da poruči: „Jedi šta i koliko želiš“.

уторак, 30. април 2024.
18° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво