Читај ми!

Od kauča do digitalnog preduzetnika

Šta preduzetnik treba da zna o Jutjubu

Dve i po milijarde ljudi svakoga dana pogleda milijardu sati video sadržaja na Jutjubu. To je tržište koje se ne sme ignorisati.

Firme na Jutjubu mogu lako da dele sadržaj sa zainteresovanom publikom i poboljšaju vidljivost svog brenda. Istovremeno mogu da  ga koriste kao kanal za komunikaciju sa kupcima i dobijanje povratnih informacija od njih.

Vaš Jutjub kanal trebalo bi da odražava identitet brenda. To ga ističe u odnosu na konkurenciju. Napraviti kanal je lako. Teži deo je redovno objavljivati. Povecćavati broj pretplatnika i angažovati publiku.

Evo nekoliko saveta kako to da uradite.

Više o ovoj temi naći ćete na besplatnoj platformi za digitalno preduzetništvo Goustadi na adresi gostudy.rs.

GoStudy je besplatna platforma za obuku o digitalnom preduzetništvu koju su zajednički uspostavili agencija GoViral i NALED uz podršku Telekom Srbija.

субота, 26. април 2025.
13° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом