Који брендови су најбољи амбасадори Србије?

Најуспешнији брендови и привредници у 2018. години, њих 24, понело је ознаку "Најбоље из Србије". Привредна комора Србије и Министарство трговине, туризма и телекомуникација су, на основу гласова потрошача, мишљења стручног жирија и успешности на тржишту, доделили награде онима који су се у својој области покзали као најбољи.

Награда је посебна по томе што добитници имају право да на своје производе ставе знак "Најбоље из Србије", као симбол квалитета, поверења потрошача и пословних партнера.

У конкуренцији са великима, своје награде добили су и мали. За ознаку "Најбоље из Србије" борила су се и мала пољопривредна газдинства, али и велике компаније. Један од награђених је и мала фирма иза које стоји 260 година стара породична традиција производње сремских производа. 

"Ово је ветар у леђа нама, малим предузећима, тако да смо изузетно захвални што смо изабрани", каже Бранислав Ивановић из компаније "But & co". 

Од ове године, награђују се и предузећа из ИТ сектора, али и стартапови. Један такав, поред квалитета,  издвојио се и новим приступом.

"Иновативност је број један у нашој култури и то смо кроз наше производе показали потрошачима тако што смо сиров мед пресовали са касијом, малином и осталим додацима и направили један јединствен производ и из Србије га плансирали у свет", објашњава Дарко Мандић из компаније "Happy Honey".

Они производи који постигну успех на светском тржишту посебно су важни, али поред тога је, кажу организатори, битно да они чувају укусе Србиије, производе здраво и представе Србију у најбољем светлу.

"И овим малима ја верујем да представља велики подстрек да се са локалног уздигну на национални ниво, а за ове велике још једна потврда успеха и на крају крајева и квалитета производа", објашњава министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић.

Председник ПКС Марко Чадеж поручује "браво за успех".  

"Кажемо браво за успех, одлучност посебност, за квалитет призвода и услуга, за ефикасно и конкурентно пословање. Браво што негујете традиционално и уводите ново и модерно", каже Чадеж. 

Од 2004. године када су први пут уручена признања до данас, више од 340 производа понело је ознаку "Најбоље из Србије".

број коментара 0 пошаљи коментар