Рапродата прва три лета за Њујорк у економској класи

Авион српске компаније после 25 година превешће у четвртак прве путнике из Београда за Њујорк. Распродате карте за прва три лета у економској класи. Иако ће се линија за Њујорк "Ер Србији" исплатити на дуге стазе, стручњаци истичу да је тренутак за увођење лета идеалан. Ефекат летења преко океана треба да донесе индиректно много више посла привреди Србије, јер поред путника сваки лет носи и 10 тона робе.

Два дана уочи лета нема више карата у економској класи. Игор Врањешевић из агенције "Џамбо травел" каже да агенција свакодневно прода понека карта. "И светско и наше тржиште продаје те карте. Прва три лета у економској класи су распродата", напомиње Врањешевић.

Ипак по цени од 430 евра - карте ће моћи да се купују до 1. јула. У шпицу сезоне до Велике јабуке плаћаћете карту 680 евра. И тада су повојније него код конкуренције.

Са аспекта Ер Србије, никад повољније време за пут преко океана. Цена горива никада није била нижа, а потражња за картама расте. За компанију ће се ова линија исплатити тек на дуже стазе.

"Губитака ће бити у делу оперативних трошкова, непосредних трошкова, што нико није демантовао. Премијер је рекао да је потребно три године док почне да се остварује профит, али тренутак да се започне са летовима идеалан, наводи Петар Војиновић, уредник портала "Танго сикс".

Ефекат летења преко океана треба да донесе индиректно много више посла привреди Србије, јер поред путника сваки лет носи и 10 тона робе. То ће донети много више туриста у транзиту али и повећање регионалног саобраћаја. На пример, грађанину Словеније, Хрватске, Македоније лакше ће пасти преседање у Београду, него на неком већем аеродрому у Европи где чекање траје сатима и много је скупље.

"Уместо да идете преко Франкфурта и Минхена где можете и да се изгубите, аеродором 'Никола Тесла' је по површини један од најмањих. Трeба вам мање пет минута да пређете са једног на други крај", наглашава Војиновић.

Трећа добробит од овога лета јесте то што ће најбољи од стотину младих пилота летети за Америку.

"Обука на земљи је трајала три радне недеље, потом се прешло на две недеље симулатора, и на крају у самом авиону смо провели месец и по дана", каже капетан Света Вранић.

"Ербас А330" изнајмљује се за пола милиона долара месечено. Генерално је ремонтован, а испробан је ових дана на неколико локалних летова.

број коментара 6 пошаљи коментар
(четвртак, 23. јун 2016, 08:41)
Nenad [нерегистровани]

Chicago

Bilo je negde price da ce se leteti i za Chicago, jer se zna koliko nasih ljudi ima tamo. Ovo je samo prvi korak, ali veliki.

(среда, 22. јун 2016, 07:52)
anonymous [нерегистровани]

anonymous

Имају један авион на располагању, у случају да се деси квар сви путници се пребацују на летове партнерске компаније Ер Берлин, која за Њујорк лети из Дизелдорфа и Берлина. Иначе доста људи ће користити ове летове јер је трансфер на аеродрому у Београду много лакши због једноставности аеродрома и мале површине. Аеродром је лак за сналажење и брзо се преседа за разлику од великих светских аеродрома као што су Лондон, Франкфурт, Париз...

(среда, 22. јун 2016, 02:31)
anonymous [нерегистровани]

Koliko aviona ima Air Serbia?

Koliko aviona su na raspolaganju za ove letove?

(среда, 22. јун 2016, 02:26)
Zoran [нерегистровани]

Ponosan Srbin iz Amerike

Srećano Air Serbia sa letom za New York. Da Bog da da uskoro letite I za Sydney, Peking, Chicago, Miami, Buenos Aires...

(среда, 22. јун 2016, 01:27)
anonymous [нерегистровани]

Naslov

Sta je sa Cikagom,najvise naseg naroda ima ovde.Mi fakticki nismo nista dobili svejedno moramo presjedat.

(среда, 22. јун 2016, 00:27)
anonymous [нерегистровани]

Ko ima moze

Ti sto su kupili kartu, mora da imaju 300 evra mesecnu platu...