Srpski na srpskom

Magična reč savremenog marketinga je personalizacija! Kada su reklamne poruke personalizovane, uvećava se profit, razvija se impulsivna kupovina, ima manje reklamacija i podstiče se kupoholičarska lojalnost. Stvara se posebna vrsta uzajamnosti, reklama je tu samo zbog nas, ona se samo nama obraća, određenoj ciljnoj grupi, pojedincu, ona je napisana samo za nas.... samo, šteta što je nepismena. A još je veća šteta to što je nepismena personalizovana reklama postavljena u gradu čiji se stanovnici uvek uzimaju za primer dobrog govora. Dragi moji Valjevci, nazdravlje vam letnji dani kad u reklami za sladoled postadoste Valjevčani! Ili, bolje da vam pročitam s valjevskih bilborda: "Uvek kad su letnji dani, mene jedu Valjevčani!"

Ako nekog Valjevca želite da uvredite, samo mu recite da je Valjevčanin! A izgleda da se to često dešava, pošto su se oglasili i na Fejsbuku, gde postoji grupa "Nismo mi Valjevčani, mi smo Valjevci!" S druge strane, svi znaju npr. za "valjevsku podvalu" i još nisam čula da neko kaže - valjevačka podvala, valjda zato što je ušla i u onu čuvenu pesmu. A zbog preglasne pesme i muzike, i drugih komunalnih problema Valjevci su osnovali udruženje građana "Tešnjar - Stari grad". Vest su preneli mnogi mediji i opet "očepili" Valjevce, jer se ne zna da li se glasna muzika noću čuje u TešNjAru ili u TEšnjaru.

Glumica - Jadranka Selec

Urednik i voditelj - Mirjana Blažić

 

Izvor slike sa naslovne strane: sh.wikipedia.org

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво