Talasanje - Šetnja

Izdavačka kuća "Klio" u Beogradu nedavno je objavila knjigu "Zvezde supermarket kulture" autorke Maje Vukadinović. Reč je o njenoj doktorskoj disertaciji "Medijska kultura: zvezde i publika u savremenom potrošačkom društvu" koju je ove godine odbranila na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, a koja - kao "prva studija kod nas koja analizira fenomen medijskih zvezda i njihov odnos sa publikom" te "uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti" uz "poseban osvrt na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima tranzicionog perioda u Srbiji", što su sve reči profesorke Milene Dragićević-Šešić, nadrasta značajem čisto akademske okvire i doživljava se kao nasušno potrebno štivo koje nam objašnjava merila i postulate vremena u kojem živimo.

Zato je Maja Vukadinović jedina gošća u današnjoj "Šetnji". Podrobno ćemo predstaviti njenu knjigu koja, između ostalog, daje odgovore na pitanja: ko su zvezde, zašto su mnogi/e među njima, a posebno u današnje vreme, najviše "poznati po svojoj poznatosti", kako se menjala slava kroz istoriju, ko su pripadnici nove "elite poznatosti" i kolika je njihova moć u društvu, kako je zabava osvojila kulturu i medije, kako se obistinila vizija Endija Vorhola "da svako može postati slavan" i to i na duže od pet minuta, ko su "celetoidi" i ko su oni u Srbiji te zašto je važna medijska pismenost?

Razgovor vodi Elizabeta Arsenović.

Radio Beograd 1, 10.00

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се