Степеник

Сан о срећи

"Рекламне агенције, руководиоци јединица за људске ресурсе, државна управа и фармацеутске компаније нас из психолошког угла посматрају, подстичу, гуркају, оптимизују и предупређују још од XIX века", каже на једном месту у књизи "Индустрија среће" Вилијам Дејвис. И не само рекламне агенције. У светом циљу опште среће удружени су психолози, економисти, математичари, генетичари... У друштвима у којима Светска здравствена организација предвиђа да ће до 2020. ментални поремећаји постати највећи узрок инвалидитета и смрти, бити срећан значи бити радно способан и куповно моћан.

Вилијам Дејвис је политички економиста са посебним интересовањем за неолиберализам, историју економије и економску социологију. О његовој књизи "Индустрија среће" (коју је објавио Clio), у емисији Степеник, разговарамo са др Гораном Томком, гостујућим предавачем на Унесковој катедри за културне политике и менаџмент у култури Универзитета уметности у Београду.

Аутор: Светлана Јајић

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се