Правила

Србија је далеко од тога да поседује високо образовану радну снагу, како се то понекад истиче. Иако је разлог првенствено у томе што мали број грађана заврши факултет, много је тежи проблем постојање друштвених група које не успевају да заврше ни основну школу. Како подићи број функционално писмених, тема је емисије Правила.

Две су велике подгрупе које из једног или другог разлога остају без дипломе основне школе. У прву спадају деца са одређеним здравственим, психолошким или социјалним проблемом која до сада нису примана у редовне школе или нико није марио ако би једног дана престала да се појављују у школи.

Пракса је показала да деца са сметњама у развоју далеко боље напредују ако су у разреду са вршњацима из опште популације, као и да је мала стимулација деци из нефункционалних породица довољна да не напусте школу. Инклузивно образовање решење је за овај проблем, а са гостима из Министарства просвете разговараћемо како ту идеју применити у пракси.

Други сат емисије посветићемо следећој великог групацији која губи бројне прилике у животу због недостатка школске дипломе. То су наши суграђани који због тешког живота у младости нису успели да заврше школу, али данас су спремни да поново седну у клупе и заврше оно што су пре једне, две или три деценије започели. Пројекат који је покренут због њих носи назив "Друга шанса", а наши гости и у овој причи долазе из Министарства просвете.

Емисију уређује и води Ненад Милитаревић.

Радио Београд 1, 10.05

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво