уторак, 26.02.2019, 00:00 -> 14:29
štampajКултурни дневник
Гост Културног дневника је књижевни критичар и колумниста Теофил Панчић, овогодишњи добитник награде Фондације "Тања Петровић", за изузетан допринос афирмисању културе и уметности у медијима.
У фокусу Културног дневника - документарци о филмским иконама на 47. Фесту.
Гост Народног позоришта у Београду, драматург Имануел Шипер из чувене позоришне трупе "Римини протокол", на сцени Раша Плаовић одржао је перформативно предавање под називом "Релационе драматургије и инсценирана постдемократија у театрологији".
У Галерији Коларац отворена је изложба Милице Ракић "Лепа сам као револуција", којом ова уметница наставља да истражује значење појмова архивирања, колективног сећања и личног искуства.
Дан финске културе и Дан Калевале, магичног финског националног епа, били су повод за окупљање у клубу Полет.
У рубрици Реч критике говоримо о представи "Идеалан муж", рађеној по тексту Оскара Вајлда, у режији Предрага Штрпца, која је премијерно изведена поводом Дана Београдског драмског позоришта.
У бечком МУМОКУ је отворена изложба која тематизује орнамент и његово место у уметности. Поставка се односи на америчку сцену "Нове декоративности" седамдесетих и осамдесетих година, али у ширем контексту, и на европско схватање, у појединим периодима, орнамента као инфериорног облика уметничког израза.
Уредник: Војка Пајкић Ђорђевић
Реализатор: Маја Мандић
Монтажер: Бранислав Поповић
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар