Кинези преузели "Икарбус", очекују се нова радна места

Нови већински власник земунског "Икарбуса" је кинески "Ланџоу Гуангтунг њу енерџи аутомобајл" (LGNEA), који планира проширење производње и на електровозила. Процес приватизације је већ почео кроз унапред припремљени план реорганизације.

Александар Вићентић, директор "Икарбуса", наводи да је кинеска компанија "Ланџоу Гуангтунг њу енерџи аутомобајл" исплатила дуг "Икарбуса", чиме су се, како каже, стекли услови да отпочне процес приватизације. 

"Приватизација ће тећи кроз унапред припремљени план реструктурирања који ћемо ми у наредних десетак дана предати Привредном суду. Када се заврши тај процес, Кинези ће постати већински власници 'Икарбуса'", наводи Вићентић.

Додаје да ће по завршетку административних послова кинеска компанија почети да спроводи своје пословне планове и програме, а један од њих је и пријем нових радника.

"У првих шест месеци након преузимања очекујем да ћемо примити око сто радника", наводи генерални директор "Икарбуса".

Додаје да је кинески "Ђинлунг" један од највећих светских произвођача батерија за електровозила, те да је велики произвођач електроаутобуса, електрокамиона и електродоставних возила.

"'Ђинлунг' има озбиљне планове за 'Икарбус'. Задржаће постојећи производни програм и прошириће га електровозилима које планира најпре да понуди земљама у региону, а потом и осталом делу Европе и света", рекао је Вићентић.

Додаје да ће се сви аутобуси правити под брендом "Икарбуса".

"Сви аутобуси и дизел и електро правиће се у 'Икарбусу', под брендом 'Икарбуса' и као такви биће пласирани на наше тржиште, тржиште земаља у региону а онда и на европско и светско тржиште", наводи Вићентић.

Додаје да ће се потпуно променити процес производње.

"Мења се процес производње јер се мењају и услови на тржишту. Ми верујемо да ћемо са изузетним квалитетом електрокомпоненти које нуди 'Ђинлунг' и нашом радном снагом постати и више него конкурентни", наводи генерални директор "Икарбуса".

Наглашава да је ова приватизација јако битна, јер се, како каже, у Европи и целом свету практично дешава револуција у ауто-индустрији, јер се прелази са дизел-мотора на електромоторе и да су у тој области Кинези далеко испред свих других у свету.

"Ђинлунг" је један од највећих светских произвођача батерија за електровозила, и велики произвођач електроаутобуса, електрокамиона и електродоставних возила. 

Кинеска корпорација планира да у Србији отвори и фабрику батерија у околини Лознице.

Број коментара 5

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
19° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво